ÖZEL ANKARA ALP ANAOKULU STRATEJİK PLANI




ÖNSÖZ
Bu çalışma artık bizim kurumsallaştığımızı, kurumsallaşmak zorunda olduğumuzu ve kurumsallaşmanın önemi için çok önemlidir. Kuruma yeni gelen müdür, öğretmen veya diğer personeller, kurumun stratejik planını bilirse daha verimli olacak, kurumu tanımış, misyonunu, zayıf ve güçlü yanlarını bilmiş olacaktır. Bütün bunlar kişiye göre yönetim tarzından kurtulup kurumsal hedeflere göre yönetim tarzının oturmasını sağlayacaktır.
Kurumsallaşma, her işin amacı, aracı ve zamanının olduğunun bilinmesi yani bu işi ben şu araçla şu amaç için şu zamanda şu hedefe ulaşmak için yapmalıyım demektir. Örneğin öğrenme güçlüğü çeken bir öğrenci çeşitli tanıma sorularıyla tanınmalı, bu tanımadaki amacın öğrencinin öğrenmesindeki belli güçlükleri tanımak ve öğrencinin kendisine, ailesine, devletine yararlı bir birey haline getirmek olduğu işin başında belirlenmelidir.
Hakan ŞARMAN
Okul Müdürü
İÇİNDEKİLER | SAYFA NO |
ÖNSÖZ | |
| |
1.1.Amaç | |
1.2.Kapsam | |
1.3.Yasal Dayanak | |
1.4.Üst Kurul ve Stratejik Plan Ekibi | |
1.5.Çalışma Takvimi | |
| |
2.1.Tarihsel Gelişim | |
2.2.Mevzuat Analizi | |
2.3.Faaliyet Alanları, Ürün ve Hizmetler | |
2.4.Paydaş Analizi | |
2.5.Kurum İçi Analiz | |
2.5.1. Örgütsel Yapı | |
2.5.2. İnsan Kaynakları | |
2.5.3. Teknolojik Düzey | |
2.5.4. Mali Kaynaklar | |
2.5.5. İstatistikî Veriler | |
2.6.Çevre Analizi | |
2.6.1. PEST-E Analizi | |
2.6.2. Üst Politika Belgeleri | |
2.7.GZFT Analizi | |
2.8.Sorun Alanları | |
| |
3.1.Misyon | |
3.2.Vizyon | |
3.3.Temel Değerler ve İlkeler | |
3.4.Temalar | |
3.5.Amaçlar | |
3.6.Hedefler | |
3.7.Performans Göstergeleri | |
3.8.Faaliyet/Projeler ve Maliyetlendirme | |
3.8.1. Eylem Planları | |
3.9.Stratejiler | |
| |
4.1.Raporlama | |
4.1.1. İzleme Raporları | |
4.1.2. Faaliyet Raporları | |
EKLER |
KURUM KİMLİK BİLGİSİ | |
Kurum Adı | ÖZEL ANKARA ALP ANAOKULU |
Kurum Statüsü | o Kamu ü Özel |
Kurumda Çalışan Personel Sayısı
| Yönetici : 1
Öğretmen :4 Memur : 1 Hizmetli :2 |
Öğrenci Sayısı | 56 |
Öğretim Şekli | ü Normal o İkili |
KURUM İLETİŞİM BİLGİLERİ | |
Kurum Telefonu / Fax | Tel. : 0312 375 23 00
|
Kurum Web Adresi | http://alpkoleji.com |
Mail Adresi | @meb.k12.tr |
Kurum Adresi
| Mahalle : Karapürçek mah. 406. Cad. no:24
İlçe : Altındağ İli : Ankara |
Kurum Müdürü | Nadir ŞAHBAZ GSM Tel: 0549 375 23 00 |
1. BÖLÜM
- STRATEJİK PLANIN AMACI
Bu stratejik plan, okul ile çevre ilişkilerini geliştirmeyi, okul gelişimini sürekli kılmayı, belirlenen stratejik amaçlarla, ülkemize, çevresine faydalı, kendi ile barışık, düşünen ve özgün üretimlerde “bende varım” diyebilen nesiller yetiştirilmesi amacını taşımaktadır. |
- STRATEJİK PLANIN KAPSAMI
Bu stratejik plan, Özel Ankara Alp Anaokulu’nun mevcut durum analizi değerlendirmeleri doğrultusunda, 2019–2023 yıllarında geliştireceği amaç, hedef ve stratejileri kapsamaktadır. |
MAÇ
- STRATEJİK PLANIN YASAL DAYANAKLARI
SIRA NO | DAYANAĞIN ADI |
1 | 5018 yılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu |
2 | Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2013/26 Nolu Genelgesi |
3 | Milli Eğitim Bakanlığı 2019-2023 Stratejik Plan Hazırlık Programı |
4 | Yüksek Planlama Kurulu Kararları |
5 | 10. Kalkınma Planı (2019-2023) |
- STRATEJİK PLAN ÜST KURULU VE STRATEJİK PLAN EKİBİ
STRATEJİK PLAN ÜST KURULU | ||
SIRA NO | ADI SOYADI | GÖREVİ |
1 | NADİR ŞAHBAZ | MÜDÜR YETK. ÖĞRETMEN |
2 | SERKAN CÖMERT | OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI |
3 | GAMZE TAŞKIN KILINÇ | OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖN. KURULU ÜYESİ |
4 | BEKİR TOKEL | OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖN. KURULU ÜYESİ |
STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ | ||
SIRA NO | ADI SOYADI | GÖREVİ |
1 | NADİR ŞAHBAZ | MÜDÜR YETK. ÖĞRETMEN |
2 | SERKAN CÖMERT | OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI |
3 | GAMZE TAŞKIN KILINÇ | OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖN. KURULU ÜYESİ |
4 | BEKİR TOKEL | OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖN. KURULU ÜYESİ |
- ÇALIŞMA TAKVİMİ

2. BÖLÜM
- TARİHSEL GELİŞİM
Özel Ankara Alp Anaokulu, eğitim-öğretime ……. yılında …. öğretmen ve ….. öğrenci ile başlamıştır. Alp Koleji 9 yıllık eğitim tecrübesi ve birikimi ile gelecek nesillere en iyi ve en kaliteli eğitimi vermek üzere kurulmuştur. Adını eğitimindeki kalitesi ile duyuran Alp Koleji Eğitim Kurumları yılların çağdaş eğitim anlayışıyla birleştirilmiş ve her alanda başarılı olmayı hedeflemiş, öğrencilerini en temelden yetiştirme görevini üstlenmiş bir kurumdur. Değerli Velilerimiz, sizler Alp Koleji ile geleceğimizin teminatı, yarının yöneticileri, ailenizin iftiharı olan evlatlarınızı güvenilir ellere teslim etmeniz öncelikli haklarınızdandır. İdeal eğitim ve öğretim; ezberlemeyen, öğrenen, analiz ve sentez yapabilen, doğru yorumlayan, kendisini yenileyen, üretken, sosyal ve kültürel seviyesi yüksek bireyleri yetiştirir.
Alp Koleji Eğitim Kurumları, kendine özgü eğitim ve öğretim sistemini yıllardır uygulayarak, yetiştirdiği öğrencilere en temel meslekleri kazandırmada temel oluşturmuştur.
|
MEVZUAT ANALİZİ
KANUN | |||
Tarih | Sayı | No | Adı |
23/07/1965 | 12056 | 657 | Devlet Memurları Kanunu |
24/10/2003 | 25269 | 4982 | Bilgi Edinme Hakkı Kanunu |
YÖNETMELİK | ||
Yayımlandığı Resmi Gazete/Tebliğler Dergisi | Adı | |
Tarih | Sayı | |
12/10/2013 | 28793 | Milli Eğitim Bakanlığı Personelinin Görevde Yükselme, Unvan Değişikliği ve Yer Değiştirme Suretiyle Atanması Hakkında Yönetmelik |
YÖNERGE | ||
Yayın | Adı | |
Tarih | Sayı | |
25/10/2013 | 3087071 | Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Yönergesi |
- FAALİYET ALANLARI, ÜRÜN VE HİZMETLER
ÖZEL ANKARA ALP ANAOKULU FAALİYET ALANLARI
A-FAALİYET ALANI: EĞİTİM
|
B-FAALİYET ALANI: YÖNETİM İŞLERİ |
Hizmet–1 Rehberlik Hizmetleri
Ø Öğrenci rehberlik hizmetleri Ø Öğretmen rehberlik hizmetleri Ø Veli rehberlik hizmetleri
|
Hizmet–1 Öğrenci işleri hizmeti
Ø Öğrenci kayıt, kabul ve devam işleri Ø Öğrenci başarısının değerlendirilmesi Ø Rehberlik Ø Öğrenci davranışlarının değerlendirilmesi Ø Öğrenim belgesi düzenleme işleri
|
Hizmet–2 Sosyal-Kültürel Etkinlikler
Ø Öğrenci sağlığı ve güvenliği eğitimleri Ø Okul-Çevre ilişkileri Ø Toplum hizmetleri
|
Hizmet–2 Öğretmen işleri hizmeti
Ø Hizmet içi eğitim Ø Özlük hakları
|
C-FAALİYET ALANI: ÖĞRETİM
| |
Hizmet–1 Müfredatın işlenmesi
|
ÖZEL ALP KOLEJİ İLKOKULU FAALİYET ALANLARI
SIRA NO | FAALİYETLER | FAALİYETLERİN DAYANDIĞI MEVZUAT | AYRILAN MALİ KAYNAK | MEVCUT İNSAN KAYNAĞI | DEĞERLENDİRME |
1 |
EĞİTİM |
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliği | Yeterli
| Yeterli
| Aynı Kalmalı |
2 | YÖNETİM | Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları
Yönetmeliği | Yeterli
| Yeterli
|
Aynı Kalmalı |
3 |
ÖĞRETİM | Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları
Yönetmeliği | Yeterli
| Yeterli
|
Aynı Kalmalı |
4 |
- PAYDAŞ ANALİZİ
İÇ PAYDAŞLAR | DIŞ PAYDAŞLAR |
Okul Yönetimi | Kaymakamlık |
Öğretmenler | İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Öğrenciler | Muhtar |
Okul Aile Birliği | Mezunlar |
Veliler | Diğer Eğitim Kurumları |
PAYDAŞ ANALİZİ MATRİSİ
PAYDAŞLAR | İÇ PAYDAŞ | DIŞ PAYDAŞ | HİZMET ALAN |
NEDEN PAYDAŞ | Paydaşın Kurum Faaliyetlerini Etkileme Derecesi | Paydaşın Taleplerine Verilen Önem | Sonuç | |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü | X | Amaçlarımıza Ulaşmada Destek İçin İş birliği İçinde Olmamız Gereken Kurum | 5 | 5 | Bilgilendir, Birlikte çalış | |||
Veliler | X | X | Doğrudan ve Dolaylı Hizmet Alan | 4 | 4 | Bilgilendir, Birlikte çalış | ||
Okul Aile Birliği | X | X | Amaçlarımıza Ulaşmada Destek İçin İş birliği İçinde Olmamız Gereken Kurum | 5 | 5 | Bilgilendir, Birlikte çalış | ||
Öğrenciler | X | X | Varoluş sebebimiz | 5 | 5 | Bilgilendir, Birlikte Çalış | ||
Mahalle Muhtarı | X | X | Amaçlarımıza Ulaşmada Destek İçin İş birliği İçinde Olmamız Gereken Kurum | 4 | 4 | İzle, Gözet | ||
Diğer Eğitim Kurumları | X | X | Amaçlarımıza Ulaşmada Destek İçin İş birliği İçinde Olmamız Gereken Kurum | 4 | 4 | İzle, Birlikte Çalış |

Okulda Oluşturulan Komisyon ve Kurullar:
Kurul/Komisyon Adı | Görevleri |
Zümre Öğretmenler Kurulu | Eğitim-öğretimin eşgüdüm içinde yürütülmesi, eğitim-öğretim süresinde karşılaşılan güçlükler vb. ile ilgili görüş alışverişinde bulunmak |
Okul-Aile Birliği Kurulu
| Eğitim-öğretimi geliştirici faaliyetleri desteklemek Okul ve veliler ile iletişimi sağlamak. Okul adına alınan kararlarda velileri temsil etmek. vs. |
- İnsan Kaynakları
2019 Yılı Kurumdaki Mevcut Yönetici Sayısı:
Sıra No | Görevi | Erkek | Kadın | Toplam |
1 | Müdür Yetkili Öğretmen | 1 | 0 | 1 |
2 | Müdür Yrd. | 0 | 0 | 0 |
Kurum Yöneticilerinin Eğitim Durumu:
Eğitim Düzeyi | 2019 Yılı İtibari İle | |
Kişi Sayısı | % | |
Lise | 0 | 0 |
Ön Lisans | 0 | 0 |
Lisans | 1 | 1 |
Kurum Yöneticilerinin Yaş İtibari ile dağılımı:
Yaş Düzeyleri | 2019 Yılı İtibari İle | |
Kişi Sayısı | % | |
20-30 | 0 | 0 |
31-40 | 0 | 0 |
40+… | 1 | 100 |
İdari Personelin Hizmet Süresine İlişkin Bilgiler:
Hizmet Süreleri | Kişi Sayısı |
1-3 Yıl | 0 |
4-6 Yıl | 0 |
7-10 Yıl | 0 |
11-15 Yıl | 0 |
16+……üzeri | 1 |
İdari Personelin Katıldığı Hizmet-içi Eğitim Programları:
Adı ve Soyadı |
Görevi
| Katıldığı Çalışmanın Adı |
Nadir ŞAHBAZ | Okul Müdür | – |
2019 Yılı Kurumdaki Mevcut Öğretmen Sayısı:
Sıra No | Branşı | Erkek | Kadın | Toplam |
1 | USTA ÖĞRETİCİ | 0 | 3 | 3 |
2 | OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN | 0 | 1 | 1 |
3 | İNGİLİZCE | 0 | 0 | 0 |
4 | MÜZİK | 0 | 0 | 0 |
5 | GÖRSEL SANATLAR | 0 | 0 | 0 |
6 | BEDEN EĞİTİMİ | 0 | 0 | 0 |
TOPLAM | 0 | 4 | 4 |
Öğretmenlerin Yaş İtibari ile Dağılımı:
Yaş Düzeyleri | Kişi Sayısı |
20-30 | 4 |
30-40 | 0 |
40+… | 0 |
Öğretmenlerin Hizmet Süreleri:
Hizmet Süreleri | Kişi Sayısı |
1-3 Yıl | |
4-6 Yıl | 0 |
7-10 Yıl | 0 |
11-15 Yıl | 0 |
2019 Yılı Kurumdaki Mevcut Hizmetli/ Memur Sayısı:
Sıra No | Görevi | Erkek | Kadın | Eğitim Durumu | Hizmet Yılı | Toplam |
1 | Memur | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
2 | Hizmetli | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
3 | Sözleşmeli İşçi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | Sigortalı İşçi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Çalışanların Görev Dağılımı:
S.NO | UNVAN | GÖREVLERİ |
1 | Okul Müdürü | 1. Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, program ve emirlere uygun olarak görevlerini yürütmeye,
2. Okulu düzene koyar 3. Denetler. 4. Okulun amaçlarına uygun olarak yönetilmesinden, değerlendirilmesinden ve geliştirmesinden sorumludur. 5. Okul müdürü, görev tanımında belirtilen diğer görevleri de yapar. |
2 | Öğretmenler | 1. Öğrencileri tanıma amaçlı ebeveyn ile görüşme gerçekleştirmek.
2.Çocukta bulunması muhtemel fobi, kronik hastalık gibi konular hakkında velinin yaptığı bilgilendirmeleri kayıt altına almak. 3.Öğrencilerin beslenme ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlamak ve çocukların bireysel olarak yemek yeme becerisi kazanmalarına yardımcı olmak. 4.Kişisel temizliklerini yapmaları konusunda öğrencileri teşvik etmek. 5.Öğrencilerin sınıf içerisinde birbirleriyle sağlıklı iletişim kurmalarını sağlamak. 6.Belirlenen müfredat çerçevesinde eğitim materyalleri hazırlamak. 7.Oyun kavramı etrafında çocukların yaşlarına uygun bilgileri öğrenmelerini sağlamak 8.Okul Müdürü ve Pedagog ile iş birliği içerisinde çalışmak 9.Okul sınırları içerisinde çocukların güvenliğinin sağlandığından emin olmak.
|
Okul Rehberlik Hizmetleri
Mevcut Kapasite | Mevcut Kapasite Kullanımı ve Performans | ||||||||
Psikolojik Danışman Norm Sayısı | Görev Yapan Psikolojik Danışman Sayısı | İhtiyaç Duyulan Psikolojik Danışman Sayısı | Görüşme Odası Sayısı | Danışmanlık Hizmeti Alan | Rehberlik Hizmetleri İle İlgili Düzenlenen Eğitim/Paylaşım Toplantısı Vb. Faaliyet Sayısı | ||||
Öğrenci Sayısı | Öğretmen Sayısı | Veli Sayısı | Öğretmenlere Yönelik | Öğrencilere Yönelik | Velilere Yönelik
| ||||
0 | 1 | 1 | 1 | 56 | 4 | 56 | 4 | 4 | 4 |
Teknolojik Düzey
Okulun Teknolojik Altyapısı:
Araç-Gereçler
| 2019 | İhtiyaç
|
Bilgisayar
| 3 | 0 |
Yazıcı | 3 | 0 |
Tarayıcı | 1 | 0 |
Tepegöz | 0 | 0 |
Projeksiyon | 2 | 0 |
İnternet bağlantısı | 3 | 0 |
Fen Laboratuvarı | 0 | 0 |
Bilgisayar Lab. | 0 | 0 |
Fotoğraf makinesi | 0 | 0 |
Kamera | 14 | 0 |
Okul/kurumun İnternet sitesi | 1 | 0 |
Personel/e-mail adresi oranı | 11 | 0 |
Fotokopi makinesi | 1 | 0 |
Okulun Fiziki Altyapısı:
Fiziki Mekân
| Var | Yok | Adedi | İhtiyaç |
Öğretmen Çalışma Odası
| ü | 1 | 0 | |
Ekipman Odası | ü | 1 | 0 | |
Kütüphane | ü | 1 | 0 | |
Rehberlik Servisi | ü | 1 | 0 | |
Resim Odası | X | 0 | 0 | |
Müzik Odası | X | 0 | 0 | |
Çok Amaçlı Salon | ü | 1 | 0 | |
Ev Ekonomisi Odası | X | 0 | 0 | |
İş ve Teknik Atölyesi | X | 0 | 0 | |
Bilgisayar laboratuvarı | X | 0 | 0 | |
Yemekhane | ü | 1 | 0 | |
Spor Salonu | ü | 1 | 0 | |
Otopark | X | 0 | 0 | |
Spor Alanları | ü | 1 | 0 | |
Kantin | X | 0 | 0 | |
Fen Bilgisi Laboratuvarı | X | 0 | 0 | |
Atölyeler | X | 0 | 0 | |
Bölümlere Ait Depo | X | 0 | 0 | |
Bölüm Laboratuvarları | X | 0 | 0 | |
Bölüm Yönetici Odaları | X | 0 | 0 | |
Bölüm Öğrt. Odası | X | 0 | 0 | |
Teknisyen Odası | X | 0 | 0 | |
Bölüm Dersliği
| X | 0 | 0 | |
Arşiv | ü | 1 | 0 | |
………… |
- Mali Kaynaklar
Okul Kaynak Tablosu:
Kaynaklar | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
Genel Bütçe | |||||
Okul aile Birliği | |||||
Kira Gelirleri | |||||
Döner Sermaye | |||||
Vakıf ve Dernekler | |||||
Dış Kaynak/Projeler | |||||
Diğer | |||||
…….. | |||||
TOPLAM |
Okulun Gelir-Gider Tablosu:
YILLAR | 2019 | 2020 | 2021 | |||
HARCAMA KALEMLERİ | GELİR | GİDER | GELİR | GİDER | GELİR | GİDER |
Temizlik |
|
|
| |||
Küçük onarım | ||||||
Bilgisayar harcamaları | ||||||
Büro malz. harcamaları | ||||||
Telefon | ||||||
Yemek | ||||||
Sosyal faaliyetler | ||||||
Kırtasiye | ||||||
Vergi harç vs | ||||||
………….. | ||||||
GENEL |
- İstatistiki Veriler
Karşılaştırmalı Öğretmen/Öğrenci Durumu (2014)
ÖĞRETMEN | ÖĞRENCİ | OKUL | ||
Toplam öğretmen sayısı | Öğrenci sayısı | Toplam öğrenci sayısı | Öğretmen başına düşen öğrenci sayısı | |
Kız | Erkek | |||
4
|
26 |
30 |
56 |
14 |
Öğrenci Sayısına İlişkin Bilgiler | ||||||
2019 | 2020 | 2021 | ||||
Kız | Erkek | Kız | Erkek | Kız | Erkek | |
Öğrenci Sayısı | 26 | 30 | ||||
Toplam Öğrenci Sayısı | 56 |
Yıllara Göre Ortalama Sınıf Mevcutları | Yıllara Göre Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı | ||||
2019 | 2020 | 2021 | 2019 | 2020 | 2021 |
14 | 14 |
Sınıf Tekrarı Yapan Öğrenci Sayısı | ||
Öğretim Yılı | Toplam Öğrenci Sayısı | Sınıf Tekrarı Yapan Öğrenci Sayısı |
2019-2020 | 56 | 0 |
2020-2021 | ||
2021-2022 |
Yerleşim Alanı ve Derslikler
Yerleşim | ||
Toplam Alan (m2) | Bina Alanı (m2) | Bahçe alanı (m2) |
Sosyal Alanlar | ||
Tesisin adı | Kapasitesi (Kişi Sayısı) | Alanı |
Yemekhane | ||
Çok Amaçlı Salon |
Spor Tesisleri | ||
Tesisin adı | Kapasitesi (Kişi Sayısı) | Alanı |
Açık Alanı | ||
Kapalı Spor Salonu | ||
Diğer |
- ÇEVRE ANALİZİ
2.6.1. PEST- E (Politik, Ekonomik, Sosyo-Kültürel, Teknolojik, Ekolojik, Etik) Analizi
Politik ve yasal etmenler
| Ekonomik çevre değişkenleri |
Okulumuz, Milli Eğitim Bakanlığı politikaları ve Milli Eğitim Bakanlığı
2019–2023 stratejik planlama faaliyetleri ışığında eğitim-öğretim faaliyetlerine devam etmektedir. Öğrencilerini eğitimin merkezine koyan bir yaklaşım sergileyen okulumuz, öğrencilerin yeniliklere açık ve yeniliklerden haberdar, gelişim odaklı olmasını sağlayıcı, önleyici çalışmalarla, risklerden koruyucu politikalar uygulayarak yasal sorumluluklarını en iyi şekilde yerine getirmek için çalışmaktadır. | Okulumuzun bulunduğu çevre eğitime önem veren aile yapısından oluştuğu için ailelerimizin sosyoekonomik düzeyleri yüksek seviyelerdedir. Bu açıdan bakıldığı zaman, ailelerin okulun maddi kaynaklarına çok fazla katkısı olmaktadır. Belli dönemlerde okul bünyesinde okul-aile işbirliği ile çalışmaları düzenlenmektedir. |
Sosyal-kültürel çevre değişkenleri | Teknolojik çevre değişkenleri
|
Okulumuzun bulunduğu çevredeki hızlı ve etkili gelişmeler okulumuzu olumlu yönde etkilemektedir. Ulaşım güzergâhlarının genişlemesi öğrencilerimizin okula daha rahat ve hızlı gelmelerini sağlamakta ve okulumuza artan ilgiyi yoğunlaştırmaktadır.
| Günümüzde hemen hemen her evde bir bilgisayar vardır. Bizim de okulumuzda bilgisayar laboratuarları bulunmakta ve okulumuzdaki her öğrencimizin evinde bir bilgisayarı bulunmaktadır.
|
Ekolojik ve doğal çevre değişkenleri | Etik ve ahlaksal değişkenler
|
Okulumuzun şehir merkezine uzak olması ve betonlaşan ülkemizde öğrencilerimizin doğayı daha yakından tanıması açısından etkisi azalmaktadır.
| Değişik kültürlerin buluşma noktası olan şehirlerin, buralarda yaşayan birçok gencin örf, adet ve kültüründen habersiz yetişmesine sebep olduğu bir gerçektir. Bu durumu asgariye indirmek için aileye ve eğitim camiasına büyük bir vazife düşmektedir. Bu nedenle milli ve manevi kültürünü evrensel değerler içinde koruyup geliştiren bireyler yetiştirmek bizim asli görevimizidir. Öğrencilerimizin kendi öz kültürünü tanıyıp bunu karakterine yansıtarak yaşaması ve gelecek nesillere aktarması hepimizin ortak gayesidir.
|
2.6.2. Üst Politika Belgeleri
SIRA NO | REFERANS KAYNAĞININ ADI |
1 | 10. Kalkınma Planı |
2 | TÜBİTAK Vizyon 2023 Eğitim ve İnsan Kaynakları Sonuç Raporu ve Strateji Belgesi |
3 | 5018 yılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu |
4 | Kamu İdarelerinde Stratejik Planlamaya İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik |
5 | Devlet Planlama Teşkilatı Kamu İdareleri İçin Stratejik Planlama Kılavuzu (2006) |
6 | Milli Eğitim Bakanlığı 2019-2023 Stratejik Plan Hazırlık Programı |
7 | Milli Eğitim Bakanlığı Stratejik Plan Durum Analizi Raporu |
8 | Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2013/26 Nolu Genelgesi |
- GZFT ANALİZİ
Güçlü Yönler | Zayıf Yönler |
1. Okul vizyonunun ve misyonunun belirlenmiş olması. 2. Genç ve istekli öğretim kadrosunun olması 3. Kurum içi iletişim kanallarının açık olması 4. Kendini geliştiren, gelişime açık ve teknolojiyi kullanan öğretmenin olması 5. Kurum kültürünün oluşturulmuş olması 6. Sınıf mevcutlarının uygun olması.
|
1. Velilerin yapılan toplantılara katılımının azlığı 2. Öğrencilerin, eğitim-öğretim ile ilgili ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri alanlara uzak olması 3. Sosyal kültürel faaliyetlerin az olması
|
Fırsatlar | Tehditler |
1. Akıllı tahta bağlantısının olması 2. İnternet bağlantısının olması 3. Okulun şehir gürültüsünden uzak bir yerleşkede bulunması 4. Fiziki alanların geliştirmeye açık olması 5. Diğer okul ve kurumlarla iletişimin güçlü olması
|
|
- SORUN ALANLARI
TEMEL SORUN ALANLARI | |
1- OKUL FİZİKSEL DURUMU
| 1- Eğitim-öğretimde araç-gereç eksikliğinin olmaması.
2- Okulun dış görünüşü ( duvarların boyanması, bahçe düzeni vb.) eksikliğinin olmaması.
|
2- EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNLARI
| 1. Öğrencilerin, eğitim-öğretim ile ilgili ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri alanlara uzak olması.
2. Sosyal kültürel faaliyetlerin az olması
|
3- PAYDAŞ SORUNLARI | 1. Velilerin yapılan toplantılara katılımının azlığı.
2. Velilerin okul ile iletişiminin az olması.
|
- MİSYONUMUZ
Büyük düşünebilen ve bunu hayata geçirme çabasında olan, insanların mutluluğunu hedeflemiş, milli ve manevi kültürünü evrensel değerler içinde koruyup geliştiren, bilgiyi etkili ve verimli kullanabilecek, dünya çapında bireyler yetiştiren bir eğitim kurumu olmaktır. |
- VİZYONUMUZ
Her öğrencinin iyi bir üst eğitim kurumuna yerleşmesini ve sosyal becerilerini geliştirmesini, toplumsal ve milli değerleri yaşamasını sağlamak, çocuklarımıza mutlu ve başarılı bireyler olma isteği ve yeteneğini kazandırmaktır. |
- TEMEL DEĞERLER VE İLKELERİMİZ
ü Önce insan, ü Karşılıklı güven ve dürüstlük, ü Sabırlı, hoşgörülü ve kararlılık, ü Eğitimde süreklilik anlayışı, ü Adaletli performans değerlendirme, ü Bireysel farkları dikkate almak, ü Kendisiyle ve çevresi ile barışık olmak, ü Yetkinlik, üretkenlik ve girişimcilik ruhuna sahip olmak, ü Doğa ve çevreyi koruma bilinci, ü Sürekli gelişim ü Sorumluluk duygusu ve kendine güven bilincini kazandıracak
|
- TEMALAR
TEMA-1 FİZİKSEL DURUM |
Stratejik Amaç-1
Kaliteli bir eğitim öğretim ortamı için okulun fiziki yapısını düzenlemek. |
Stratejik Hedefler-1
|
PERFORMANS GÖSTERGELERİ :
SAM | 1 | PERFORMANS GÖSTERGELERİ | PERFORMANS HEDEFLERİ | ||||||||
Eğitim Yılları | Cari Yıl | Sonraki Yıl Hedefleri | SP Dönemi Hedefi | ||||||||
SH | 1 | 2019 | 2020 | 2020 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
PG | 1.1.1 | Okulda yapılan düzenleme çalışmaları s. | |||||||||
PG | 1.1.2 | Sınıfa alınan demirbaş sayısı | |||||||||
PG | 1.1.3 | Koridor için alınan demirbaş sayısı |
FAALİYET VE MALİYETLENDİRME :
FAALİYET VEYA PROJELER | Sorumlu Birim/Şube/Kişi | Başlama ve
Bitiş Tarihi | MALİYET | |||||
2020
(TL) | 2021
(TL) | 2022
(TL) | 2023
(TL) | Toplam
(TL) | ||||
Okul çevre düzenlemesi ç. | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | 5.000 | 5.000 | 5.000 | 5.000 | 20.000 | |
Sınıfın yeniden düzenlenmesi ç. | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | 5.000 | 5.000 | 5.000 | 5.000 | 20.000 | |
Koridorun yeniden düzenlenmesi ç. | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | 5.000 | 5.000 | 5.000 | 5.000 | 20.000 |
TEMA-2 EĞİTİM-ÖĞRETİM |
Stratejik Amaç-2
Öğrencilerin başarı seviyesini yükseltmek ve okulun araç- gereç eksiğini gidermek.
|
Stratejik Hedefler-2
1. Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerini yükseltmek. 2. Bağımsız iş yapabilen öğrenciler yetiştirmek. 3. Öğrencilerin derslere etkin katılımını sağlamak. 4. Eksik eğitim malzemeleri konusunda İlçe Milli Eğitimi Müdürlüğünü bilgilendirmek 5. Ders konularını somutlaştırıcı materyal hazırlamak.
|
PERFORMANS GÖSTERGELERİ
SAM | 2 | PERFORMANS GÖSTERGELERİ | PERFORMANS HEDEFLERİ | ||||||||
Eğitim Yılları | Cari Yıl | Sonraki Yıl Hedefleri | SP Dönemi Hedefi | ||||||||
SH | 2 | 2019 | 2020 | 2020 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
PG | 2.2.1 | Yıl içinde başarısında artış gözlemlenen öğrenci sayısı | |||||||||
PG | 2.2.2 | Ders başına hazırlanan ortalama materyal sayısı | |||||||||
PG | 2.2.3 | Yıl içinde okula verilen eğitim-öğretim malzemesi sayısı |
FAALİYET VE MALİYETLENDİRME
FAALİYET VEYA PROJELER | Sorumlu Birim/Şube/Kişi | Başlama ve
Bitiş Tarihi | MALİYET | |||||
2020
(TL) | 2021
(TL) | 2022
(TL) | 2023
(TL) | Toplam
(TL) | ||||
Başarı sağlayan öğrencilerini ödüllendirilmesi | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 12.000 | |
Eğitim-öğretime araç-gereç temini | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 12.000 | |
Ders konularını somutlaştırıcı materyal zenginliği | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 12.000 |
TEMA-3 PAYDAŞ İLİŞKİLERİ |
Stratejik Amaç-3
Okul -veli ilişkisini geliştirerek velilerin okul ve öğrencilere katkısını arttırmak.
|
Stratejik Hedefler-3
1. Velilerle sık sık toplantılar yapmak. 2. Velilerin öğrencilere yararlı olabileceği yolları göstermek. 3. Okulun ihtiyaçları konusunda velilerin ilgisini artırmak. 4. Ev ziyaretleri yapmak.
|
PERFORMANS GÖSTERGELERİ
SAM | 3 | PERFORMANS GÖSTERGELERİ | PERFORMANS HEDEFLERİ | ||||||||
Eğitim Yılları | Cari Yıl | Sonraki Yıl Hedefleri | SP Dönemi Hedefi | ||||||||
SH | 3 | 2019 | 2020 | 2020 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
PG | 3.3.1 | Yıl içinde yapılan toplantı sayısı | |||||||||
PG | 3.3.2 | Okulla iletişimi artan veli sayısı | |||||||||
PG | 3.3.3 | Veli etkisiyle başarısı artan öğrenci sayısı | |||||||||
PG | 3.3.4 | Yıl içinde yapılan veli ziyaretleri sayısı |
FAALİYET VE MALİYETLENDİRME
FAALİYET VEYA PROJELER | Sorumlu Birim/Şube/Kişi | Başlama ve
Bitiş Tarihi | MALİYET | |||||
2019
(TL) | 2020
(TL) | 2021
(TL) | 2022
(TL) | 2023
(TL) | Toplam
(TL) | |||
Veli eğitim çalışmaları | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | – | – | – | – | – | – |
Veli ziyaretleri çalışması | Hakan ŞARMAN | Ocak 2020-Ocak2021 | – | – | – | – | – | – |
TEMA, STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER TABLOSU
TEMA | STRATEJİK AMAÇ | STRATEJİK HEDEFLER |
FİZİKSEL DURUM |
Kaliteli bir eğitim öğretim ortamı için okulun fiziki yapısını düzenlemek.
| Okulun dış görünüşü ( duvarların boyanması, bahçe düzeni vb.) eksikliklerini gidermek. |
Sınıfı eğitim-öğretime uygun bir şekilde yeniden düzenlemek.
| ||
Koridoru yeniden düzenlemek.
| ||
TEMA | STRATEJİK AMAÇ | STRATEJİK HEDEFLER |
EĞİTİM ÖĞRETİM |
Öğrencilerin başarı seviyesini yükseltmek ve okulun araç- gereç eksiğini gidermek. | Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerini yükseltmek. |
Bağımsız iş yapabilen öğrenciler yetiştirmek.
| ||
Öğrencilerin derslere etkin katılımını sağlamak.
| ||
Eksik eğitim malzemeleri konusunda İlçe Milli Eğitimi Müdürlüğünü bilgilendirmek | ||
Ders konularını somutlaştırıcı materyal hazırlamak.
| ||
TEMA | STRATEJİK AMAÇ | STRATEJİK HEDEFLER |
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ |
Okul -veli ilişkisini geliştirerek velilerin okul ve öğrencilere katkısını arttırmak.
| Velilerle sık sık toplantılar yapmak.
|
Velilerin öğrencilere yararlı olabileceği yolları göstermek. | ||
Okulun ihtiyaçları konusunda velilerin ilgisini artırmak.
| ||
Ev ziyaretleri yapmak.
|
STRATEJİK PLAN MALİYET TABLOSU (2019-2023)
TEMALAR | STRTAEJİK AMAÇLAR – HEDEFLER | MALİYETİ(TL) |
FİZİKSEL DURUM | Kaliteli bir eğitim öğretim ortamı için okulun fiziki yapısını düzenlemek. |
60.000 |
Okulun dış görünüşü ( duvarların boyanması, bahçe düzeni vb.) eksikliklerini gidermek. | 20.000 | |
Sınıfı eğitim-öğretime uygun bir şekilde yeniden düzenlemek. | 20.000 | |
Koridoru yeniden düzenlemek. | 20.000 | |
EĞİTİM ÖĞRETİM | Öğrencilerin başarı seviyesini yükseltmek ve okulun araç- gereç eksiğini gidermek. |
48.000 |
Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerini yükseltmek. | 12.000 | |
Bağımsız iş yapabilen öğrenciler yetiştirmek. | 12.000 | |
Öğrencilerin derslere etkin katılımını sağlamak. | 12.000 | |
Eksik eğitim malzemeleri konusunda İlçe Milli Eğitimi Müdürlüğünü bilgilendirmek(Alınan Malzeme Fiyatı) | ||
Ders konularını somutlaştırıcı materyal hazırlamak. | 12.000 | |
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ | Okul -veli ilişkisini geliştirerek velilerin okul ve öğrencilere katkısını arttırmak. |
0 |
Velilerle sık sık toplantılar yapmak. | 0 | |
Velilerin öğrencilere yararlı olabileceği yolları göstermek. | 0 | |
Okulun ihtiyaçları konusunda velilerin ilgisini artırmak. | 0 | |
Ev ziyaretleri yapmak. | 0 | |
TOPLAM MALİYET | 108.000 |
3. BÖLÜM
- MİSYONUMUZ
Büyük düşünebilen ve bunu hayata geçirme çabasında olan, insanların mutluluğunu hedeflemiş, milli ve manevi kültürünü evrensel değerler içinde koruyup geliştiren, bilgiyi etkili ve verimli kullanabilecek, dünya çapında bireyler yetiştiren bir eğitim kurumu olmaktır. |
- VİZYONUMUZ
Her öğrencinin iyi bir üst eğitim kurumuna yerleşmesini ve sosyal becerilerini geliştirmesini, toplumsal ve milli değerleri yaşamasını sağlamak, çocuklarımıza mutlu ve başarılı bireyler olma isteği ve yeteneğini kazandırmaktır. |
- TEMEL DEĞERLER VE İLKELERİMİZ
ü Önce insan, ü Karşılıklı güven ve dürüstlük, ü Sabırlı, hoşgörülü ve kararlılık, ü Eğitimde süreklilik anlayışı, ü Adaletli performans değerlendirme, ü Bireysel farkları dikkate almak, ü Kendisiyle ve çevresi ile barışık olmak, ü Yetkinlik, üretkenlik ve girişimcilik ruhuna sahip olmak, ü Doğa ve çevreyi koruma bilinci, ü Sürekli gelişim ü Sorumluluk duygusu ve kendine güven bilincini kazandıracak
|
TEMA-1 FİZİKSEL DURUM |
- TEMALAR
Stratejik Amaç-1
Kaliteli bir eğitim öğretim ortamı için okulun fiziki yapısını düzenlemek. |
Stratejik Hedefler-1
1. Okulun dış görünüşü ( duvarların boyanması, bahçe düzeni vb.) eksikliklerini gidermek. 2. Sınıfı eğitim-öğretime uygun bir şekilde yeniden düzenlemek.
|
PERFORMANS GÖSTERGELERİ :
SAM | 1 | PERFORMANS GÖSTERGELERİ | PERFORMANS HEDEFLERİ | ||||||||
Eğitim Yılları | Cari Yıl | Sonraki Yıl Hedefleri | SP Dönemi Hedefi | ||||||||
SH | 1 | 2019 | 2020 | 2020 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
PG | 1.1.1 | Okulda yapılan düzenleme çalışmaları s. | |||||||||
PG | 1.1.2 | Sınıfa alınan demirbaş sayısı | |||||||||
PG | 1.1.3 | Koridor için alınan demirbaş sayısı |
FAALİYET VE MALİYETLENDİRME :
FAALİYET VEYA PROJELER | Sorumlu Birim/Şube/Kişi | Başlama ve
Bitiş Tarihi | MALİYET | |||||
2020
(TL) | 2021
(TL) | 2022
(TL) | 2023
(TL) | Toplam
(TL) | ||||
Okul çevre düzenlemesi ç. | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 | ||||||
Sınıfın yeniden düzenlenmesi ç. | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 | ||||||
Koridorun yeniden düzenlenmesi ç. | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 |
TEMA-2 EĞİTİM-ÖĞRETİM |
Stratejik Amaç-2
Öğrencilerin başarı seviyesini yükseltmek ve okulun araç- gereç eksiğini gidermek.
|
Stratejik Hedefler-2
1. Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerini yükseltmek. 2. Bağımsız iş yapabilen öğrenciler yetiştirmek. 3. Öğrencilerin derslere etkin katılımını sağlamak. 4. Eksik eğitim malzemeleri konusunda İlçe Milli Eğitimi Müdürlüğünü bilgilendirmek 5. Ders konularını somutlaştırıcı materyal hazırlamak.
|
PERFORMANS GÖSTERGELERİ
SAM | 2 | PERFORMANS GÖSTERGELERİ | PERFORMANS HEDEFLERİ | ||||||||
Eğitim Yılları | Cari Yıl | Sonraki Yıl Hedefleri | SP Dönemi Hedefi | ||||||||
SH | 2 | 2019 | 2020 | 2020 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
PG | 2.2.1 | Yıl içinde başarısında artış gözlemlenen öğrenci sayısı | |||||||||
PG | 2.2.2 | Ders başına hazırlanan ortalama materyal sayısı | |||||||||
PG | 2.2.3 | Yıl içinde okula verilen eğitim-öğretim malzemesi sayısı |
FAALİYET VE MALİYETLENDİRME
FAALİYET VEYA PROJELER | Sorumlu Birim/Şube/Kişi | Başlama ve
Bitiş Tarihi | MALİYET | |||||
2020
(TL) | 2021
(TL) | 2022
(TL) | 2023
(TL) | Toplam
(TL) | ||||
Başarı sağlayan öğrencilerini ödüllendirilmesi | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 | ||||||
Eğitim-öğretime araç-gereç temini | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 | ||||||
Ders konularını somutlaştırıcı materyal zenginliği | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 |
TEMA-3 PAYDAŞ İLİŞKİLERİ |
Stratejik Amaç-3
Okul -veli ilişkisini geliştirerek velilerin okul ve öğrencilere katkısını arttırmak.
|
Stratejik Hedefler-3
1. Velilerle sık sık toplantılar yapmak. 2. Velilerin öğrencilere yararlı olabileceği yolları göstermek. 3. Okulun ihtiyaçları konusunda velilerin ilgisini artırmak.
|
PERFORMANS GÖSTERGELERİ
SAM | 3 | PERFORMANS GÖSTERGELERİ | PERFORMANS HEDEFLERİ | ||||||||
Eğitim Yılları | Cari Yıl | Sonraki Yıl Hedefleri | SP Dönemi Hedefi | ||||||||
SH | 3 | 2019 | 2020 | 2020 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
PG | 3.3.1 | Yıl içinde yapılan toplantı sayısı | 2 | ||||||||
PG | 3.3.2 | Okulla iletişimi artan veli sayısı | |||||||||
PG | 3.3.3 | Veli etkisiyle başarısı artan öğrenci sayısı | |||||||||
PG | 3.3.4 | Yıl içinde yapılan veli ziyaretleri sayısı |
FAALİYET VE MALİYETLENDİRME
FAALİYET VEYA PROJELER | Sorumlu Birim/Şube/Kişi | Başlama ve
Bitiş Tarihi | MALİYET | |||||
2019
(TL) | 2020
(TL) | 2021
(TL) | 2022
(TL) | 2023
(TL) | Toplam
(TL) | |||
Veli eğitim çalışmaları | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 | – | – | – | – | – | – |
Veli ziyaretleri çalışması | Nadir ŞAHBAZ | Ocak 2020-Ocak2021 | – | – | – | – | – | – |
TEMA | STRATEJİK AMAÇ | STRATEJİK HEDEFLER |
FİZİKSEL DURUM |
Kaliteli bir eğitim öğretim ortamı için okulun fiziki yapısını düzenlemek.
| Okulun dış görünüşü ( duvarların boyanması, bahçe düzeni vb.) eksikliklerini gidermek. |
Sınıfı eğitim-öğretime uygun bir şekilde yeniden düzenlemek.
| ||
Koridoru yeniden düzenlemek.
| ||
TEMA | STRATEJİK AMAÇ | STRATEJİK HEDEFLER |
EĞİTİM ÖĞRETİM |
Öğrencilerin başarı seviyesini yükseltmek ve okulun araç- gereç eksiğini gidermek. | Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerini yükseltmek. |
Bağımsız iş yapabilen öğrenciler yetiştirmek.
| ||
Öğrencilerin derslere etkin katılımını sağlamak.
| ||
Eksik eğitim malzemeleri konusunda İlçe Milli Eğitimi Müdürlüğünü bilgilendirmek | ||
Ders konularını somutlaştırıcı materyal hazırlamak.
| ||
TEMA | STRATEJİK AMAÇ | STRATEJİK HEDEFLER |
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ |
Okul -veli ilişkisini geliştirerek velilerin okul ve öğrencilere katkısını arttırmak.
| Velilerle sık sık toplantılar yapmak.
|
Velilerin öğrencilere yararlı olabileceği yolları göstermek. | ||
Okulun ihtiyaçları konusunda velilerin ilgisini artırmak.
| ||
TEMA, STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER TABLOSU
STRATEJİK PLAN MALİYET TABLOSU (2019-2023)
TEMALAR | STRTAEJİK AMAÇLAR – HEDEFLER | MALİYETİ(TL) |
FİZİKSEL DURUM | Kaliteli bir eğitim öğretim ortamı için okulun fiziki yapısını düzenlemek. | |
Okulun dış görünüşü ( duvarların boyanması, bahçe düzeni vb.) eksikliklerini gidermek. | ||
Sınıfı eğitim-öğretime uygun bir şekilde yeniden düzenlemek. | ||
Koridoru yeniden düzenlemek. | ||
EĞİTİM ÖĞRETİM | Öğrencilerin başarı seviyesini yükseltmek ve okulun araç- gereç eksiğini gidermek. | |
Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerini yükseltmek. | ||
Bağımsız iş yapabilen öğrenciler yetiştirmek. | ||
Öğrencilerin derslere etkin katılımını sağlamak. | ||
Eksik eğitim malzemeleri konusunda İlçe Milli Eğitimi Müdürlüğünü bilgilendirmek(Alınan Malzeme Fiyatı) | ||
Ders konularını somutlaştırıcı materyal hazırlamak. | ||
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ | Okul -veli ilişkisini geliştirerek velilerin okul ve öğrencilere katkısını arttırmak. | |
Velilerle sık sık toplantılar yapmak. | ||
Velilerin öğrencilere yararlı olabileceği yolları göstermek. | ||
Okulun ihtiyaçları konusunda velilerin ilgisini artırmak. | ||
Ev ziyaretleri yapmak. | ||
TOPLAM MALİYET |
4. BÖLÜM
4.1. RAPORLAMA
Plan dönemi içerisinde ve her yılın sonunda okulumuz stratejik planı uyarınca yürütülen faaliyetlerimizi, önceden belirttiğimiz performans göstergelerine göre hedef ve gerçekleşme durumu ile varsa meydana gelen sapmaların nedenlerini açıkladığımız, okulumuz hakkında genel ve mali bilgileri içeren izleme ve değerlendirme raporu hazırlanacaktır.
– Performans hedefleri 1 yıllık hedeflerdir. Özellikle rakamsal olarak belirlenen stratejik hedefler için belirlenmesi gerekir.
|
– Tema başlığı mümkün olduğu kadar kısa olmalı, 2, 3 kelimeyi geçmemelidir.
(Eğitim-Öğretim, Paydaş İlişkileri, Disiplin, Akademik Başarı vb.) |
– Performans hedefleri 1 yıllık hedeflerdir. Özellikle rakamsal olarak belirlenen stratejik hedefler için belirlenmesi gerekir.
|
ÖZEL ANKARA ALP ANAOKULU FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU
TEMA | ||||||||
Stratejik Amaç 1:……… | ||||||||
Stratejik Hedef 1.1: | ||||||||
Faaliyet/Projeler | İzleme | Değerlendirme | ||||||
Faaliyet/Projeler | Faaliyetin Başlama ve Bitiş Tarihi | Faaliyetten Sorumlu Kurum/Birim/Kişi | Maliyeti | Ölçme yöntemi ve raporlama süresi | Performans Göstergeleri | Faaliyetin durumu | Tamamlan-mama nedeni | Öneriler |
(..) Tamamlandı
(..)Devam Ediyor (..) İptal Edildi | ||||||||
ONAY
STRATEJİK PLAN ÜST KURULU İMZA SİRKÜSÜ
STRATEJİK PLAN ÜST KURULU | |||
SIRA NO | ADI SOYADI | GÖREVİ | İMZA |
1 | NADİR ŞAHBAZ | OKUL MÜDÜRÜ | |
2 | SERKAN CÖMERT | OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI | |
3 | GAMZE TAŞKIN KILINÇ | OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖNETİM KURULU ÜYESİ |